Zmiany w Portfelu SGB

Wycofujemy aplikację Portfel SGB

Od 15 czerwca nie skorzystasz z Portfela SGB. Dostęp do salda, historii transakcji i płatności mobilnych możesz uzyskać w aplikacji mobilnej SGB Mobile dla Firm. Zapoznaj się z informacjami na jej temat: https://www.pbs.poznan.pl/sgb-mobile-dla-twojej-firmy/

Klient indywidualny
Aby płacić kartą z użyciem smartfona, dodaj ją do Portfela SGB i stokenizuj do 7 stycznia 2021 r. Z aplikacji skorzystasz jeszcze do 31 marca 2021 r. Nie dotyczy to obsługi kart do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych.

Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.
Korzystaj z nowej aplikacji mobilnej, SGB Mobile. Dowiedz się więcej.

 

Klient instytucjonalny
Aby płacić kartą z użyciem smartfona, stokenizuj ją w Portfelu SGB do 7 stycznia 2021 r. Płatności stokenizowaną kartą będą możliwe jeszcze do 31 marca 2021 r. Pozostałe funkcje aplikacji, w tym dodawanie kart, aktywacja BLIKA czy wykonywanie transakcji BLIK, będą nadal dostępne po tym terminie.

Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.

Dzięki aplikacji Portfel SGB masz możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty płatniczej wydanej w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej oraz podglądu historii transakcji dokonanych kartą.

Funkcjonalności aplikacji Portfel SGB:

  • możliwość dodania w aplikacji każdej karty płatniczej wydanej Banku należącym do Spółdzielczej Grupy Bankowej,
  • możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty,
  • podgląd historii transakcji dokonanych kartą,
  • możliwość zmiany kodu dostępu do aplikacji,
  • podgląd szczegółów karty kredytowej (limit kredytowy, minimalna kwota do spłaty, termin spłaty kwoty minimalnej itp.), jeśli użytkownik aplikacji nie posiada takich informacji w ramach usługi bankowości elektronicznej,
  • możliwość ręcznej aktualizacji kluczy niezbędnych do dokonania transakcji.

 

Wymagania formalne:

  • posiadanie w Banku należącym do Spółdzielczej Grupy Bankowej co najmniej jednej karty wydanej na podstawie umowy,
  • aktywacja aplikacji Portfel SGB w telefonie,
  • akceptacja Warunków korzystania z Portfela SGB (treść dostępna jest na stronie internetowej www.sgb.pl oraz w Bankach należących do Spółdzielczej Grupy Bankowej).

 

Wymagania techniczne:

  • system Android w wersji minimum 4.4,
  • dostęp do Internetu w momencie aktywacji aplikacji Portfel SGB,
  • telefon z funkcją NFC (dotyczy tylko kart mobilnych).

 

UWAGA:
W celu zachowania maksymalnego poziomu bezpieczeństwa w korzystaniu z aplikacji Portfel SGB pamiętaj o:

  • instalacji i bieżącej aktualizacji oprogramowania antywirusowego w telefonie,
  • instalowaniu w telefonie wyłącznie aplikacji pobranych z Google Play pochodzących od zaufanych i znanych dostawców.

 

Przewodnik po Portfelu SGB

Warunki korzystania z Portfela SGB

Umowa Licencyjna dla Klienta