Reklamacje2021-05-10T11:09:16+00:00

Reklamacje mogą być wnoszone przez Klienta:

1) osobiście w siedzibie Banku lub w dowolnej placówce Banku, w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;

2) listownie w formie pisemnej na adres siedziby Banku lub dowolnej placówki Banku;

3) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres reklamacje@pbs.poznan.pl

 

Poniżej udostępniamy formularze reklamacyjne oraz szczegółową Informację dotyczącą zasad składania reklamacji/skarg/wniosków

 

right files arrow 29 - ReklamacjeInformacja dla Klienta dotycząca zasad składania reklamacji/skarg/wniosków, 292,1 KiB

right files arrow 29 - ReklamacjeFormularz reklamacji dla klienta detalicznego, 25,1 KiB

right files arrow 29 - ReklamacjeFormularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego, 25,1 KiB

right files arrow 29 - ReklamacjeFormularz reklamacji operacji kartowej dla klienta detalicznego, 91,0 KiB

right files arrow 29 - ReklamacjeFormularz reklamacji operacji kartowej dla klienta instytucjonalnego, 89,5 KiB


 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.Więcej szczegółów w naszej Polityce Plików Cookies. Akceptuję