Reklamacje mogą być wnoszone przez klienta:
- w dowolnej placówce banku (pisemnie lub ustnie do protokołu);
- telefonicznie przez Call Center ( numery na naszej stronie internetowej );
- listownie na adres dowolnej placówki banku albo przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-39594-55734-VSRTG-26;
- e-mailem na adres reklamacje@pbs.poznan.pl
Reklamacje transakcji wykonanych kartami płatniczymi składasz na obowiązującym w banku formularzu. Do każdej reklamowanej transakcji składasz oddzielny formularz. Jeśli to możliwe, dołączasz dokumenty, dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące reklamowanej transakcji.
Adresy placówek banku znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.pbs.poznan.pl
Poniżej udostępniamy szczegółową Informację dotyczącą zasad składania reklamacji/skarg/wniosków oraz formularze reklamacyjne
Informacja dla Klienta dotycząca zasad składania reklamacji/skarg/wniosków, 159,5 KiB
załącznik nr 1 wzór formularza dla klienta indywidualnego, 140,7 KiB
(w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej)
załącznik nr 2 wzór formularza dla klienta instytucjonalnego, 139,8 KiB
(w przypadku klientów instytucjonalnych w tym osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych oraz rolników)
załącznik nr 10 wzór formularza dotyczącego kart dla klienta indywidualnego, 234,7 KiB
(w przypadku klientów indywidualnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym również wspólników spółek cywilnych oraz rolników);
załacznik nr 11 wzór formularza dotyczącego kart dla klienta instytucjonalnego, 256,9 KiB
(w przypadku klientów instytucjonalnych za wyjątkiem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (w tym również wspólników spółek cywilnych) oraz rolników)
załącznik nr 12 formularz reklamacji ubezpieczeniowej, 146,8 KiB