• przez 12 miesięcy dla przedsiębiorców,
  • dla instytucji publicznych aż do 31.12.2025 r.

JAK ODEBRAĆ DARMOWY TERMINAL PŁATNICZY?

  • Złóż wniosek o bezpłatny terminal w Bankowości Elektronicznej, na stronie https://terminale.sgb.pl/  lub zgłoś się do najbliższej Placówki naszego Banku.
  • Podpisz umowę -skontaktuje się z Tobą przedstawiciel First Data Polcard
  • Odbierz terminal – Otrzymasz terminal za pośrednictwem kuriera

Terminal płatniczy za 0 zł przez 12 miesięcy w Poznańskim Banku

Poznański Bank we współpracy z Fiserv Polska S.A. i Fundacją Polska Bezgotówkowa oferuje bezpłatne terminale POS dla przedsiębiorców oraz dla instytucji publicznych.

Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego „Polska Bezgotówkowa” to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i wsparciu Ministerstwa Rozwoju. Program skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności za swoje towary i usługi za pomocą kart płatniczych. Od września 2018 r. Program został rozszerzony o instytucje publiczne.

Dzięki Programowi sklep lub punkt usługowy może przez okres 12 miesięcy przyjmować płatności kartą bez ponoszenia kosztów.

Jakie warunki  musi spełnić przedsiębiorca, żeby skorzystać z Programu?

Do Programu Polska Bezgotówkowa może przystąpić przedsiębiorca, który w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie posiadał terminala płatniczego (umowy z agentem rozliczeniowym).

Ile terminali przedsiębiorca może otrzymać w ramach Programu Polska Bezgotówkowa?

Przedsiębiorca może otrzymać maksymalnie 1 terminal płatniczy we współpracy z jednym agentem rozliczeniowym. Okres dofinansowania jest liczony przez 12 miesięcy od momentu jego instalacji. Wyjątkiem są Akceptanci z sektora transportu osobowego (bez taksówek), którzy mogą otrzymać do 20 sztuk terminali.

Jakie są benefity dla przedsiębiorcy?

W ramach Programu Polska Bezgotówkowa przedsiębiorca nie ponosi kosztów związanych z instalacją terminala płatniczego przez 12 miesięcy oraz obsługą płatności bezgotówkowych przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia obrotu w wysokości 100 tys. zł.

Administracja Publiczna

Jakie jednostki administracji publicznej mogą uczestniczyć w Programie Polska Bezgotówkowa?

Urzędy organów i inne instytucje administracji rządowej, urzędy organów samorządu terytorialnego każdego stopnia (urzędy wojewódzkie, marszałkowskie, gminne i miejskie oraz starostwa powiatowe).

Jakie są zasady Programu Polska Bezgotówkowa dla sektora publicznego, w szczególności dla urzędów objętych Programem?

Każdy urząd przystępujący do Programu Polska Bezgotówkowa może otrzymać tyle terminali płatniczych ile ma własnych punktów kasowych. W okresie od podpisania umowy (ale nie wcześniej niż od 1 września 2018 r.) do 31 grudnia 2025 r. wszystkie opłaty związane z obsługą terminali i realizacją transakcji ponosi Fundacja Polska Bezgotówkowa.

Jakie są warunki finansowe udziału urzędów w Programie Polska Bezgotówkowa?

Urząd przystępując do Programu Polska Bezgotówkowa nie ponosi żadnych kosztów związanych z instalacją, używaniem i serwisowaniem terminali POS oraz obsługą transakcji bezgotówkowych. Fundacja Polska Bezgotówkowa będzie dofinansowywała funkcjonowanie Programu Polska Bezgotówkowa w urzędach objętych tych programem w okresie od 1 września 2018 r. do 31 grudnia 2025 r.

Informacje pochodzą ze strony www.polskabezgotowkowa.pl