Zmieniamy regulaminy – sprawdź najważniejsze zmiany

Szanowni Państwo,

15 grudnia 2023 r. zmieniamy:

§ Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych

§ Regulamin funkcjonowania kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych

§ Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile1

Oto najważniejsze zmiany:

SGB Mobile zamiast Portfela SGBimage.png

Wycofaliśmy z oferty aplikację Portfel SGB – wszystkie funkcje, jakie miałeś w Portfelu SGB są dostępne w aplikacji SGB Mobile. Ponadto w SGB Mobile możesz zrobić dużo więcej – w szczególności zamawiać, aktywować, blokować i zastrzegać karty, zmieniać limity dla kart i BLIKA, nadać numer PIN czy wygodnie potwierdzać zakupy internetowe usługą 3D Secure. Dodatkowo możesz wykonywać przelewy zwykłe, natychmiastowe, na telefon BLIK, masz też dostęp do historii operacji na karcie oraz rachunku. Szczegółowy zakres oferowanych usług oraz funkcjonalności znajdziesz w Regulaminie korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile.

Aktualną wersję regulaminu łatwo  znajdziesz na stronie naszej stronie wpisując adres:

https://www.pbs.poznan.pl/pliki-do-pobrania/

Co jeszcze nowego w SGB Mobile?

§  nowe funkcje: płatności Visa Mobile, usługa Twoje wydatki i paragony, wyświetlanie oraz zakładanie lokat, wyświetlanie kredytów, program lojalnościowy Mastercard Bezcenne Chwile,

§  ograniczenie ilości urządzeń, na których aplikacja może być zarejestrowana – do dwóch,

§  nowe funkcjonalności BLIKA – prośba o przelew, podział rachunku (o udostępnieniu usługi poinformujemy w aplikacji).

Ponadto

W Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych doprecyzowaliśmy obowiązki Banku oraz uprawnienia klienta, dotyczące odzyskania kwoty z tytułu zrealizowanej transakcji płatniczej.

Zmiany redakcyjne

image.png

W regulaminach wprowadziliśmy też zmiany porządkowe i redakcyjne, np. doprecyzowaliśmy postanowienia lub definicje. Nie ma to żadnego wpływu na Twoje prawa i obowiązki.

 

image.png

Zmieniły się Twoje dane osobowe? Jak najszybciej zaktualizuj je w naszym oddziale lub w bankowości internetowej SGB24 – w zakładce „Zapytania i zmiany” à Wniosek: zmiana danych osobowych.

 

Szczegóły

Nowe regulaminy udostępniliśmy na: https://www.pbs.poznan.pl/pliki-do-pobrania/

Z pełną treścią nowych regulaminów zapoznasz się też w naszych oddziałach.

 

image.png

Jeśli akceptujesz zmiany:

§  nie musisz nic robić – będą one obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.

image.png

Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, możesz:

§  złożyć wobec nich sprzeciw przed dniem ich wejścia w życie; jeśli nie wypowiesz przy tym umowy, wygaśnie ona na dzień przed wejściem zmian w życie, bez naliczenia opłat;

§  wypowiedzieć umowę przed dniem ich wejścia w życie, ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat.

Jeśli złożysz sprzeciw do umowy rachunku lokaty, do końca okresu umownego będzie obowiązywał regulamin sprzed zmian.

 

Wprowadziliśmy też nowy sposób kontaktu z nami – e-Doręczenia.

Nasz adres to: AE:PL-39594-55734-VSRTG-26. Jest to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru.  Za jego pośrednictwem mogą kontaktować się z nami tylko klienci, którzy mają indywidualny adres oraz skrzynkę do doręczeń elektronicznych. Odpowiednie zapisy o e-doręczeniach wprowadziliśmy w wyżej wymienionych regulaminach.

 

 

    

                                                                                                                                                               


1 Do dnia 31.08.2022r. obowiązywała nazwa Regulamin korzystania z aplikacji SGB Mobile dla klientów indywidulanych