Uprzejmie informujemy, że zmianie uległ kwotowy limit dzienny transakcji BLIK, wykonywanych za pomocą aplikacji SGB Mobile dla klientów indywidualnych, który aktualnie wynosi 2 000 zł. Zmniejszone zostały również maksymalne limity dla transakcji kartami debetowymi i kredytowymi, możliwe do ustawienia w aplikacji SGB Mobile.

Zmiany zostały wprowadzone we wszystkich Bankach Spółdzielczych SGB w trosce o bezpieczeństwo finansowe Klientów, w reakcji na obserwowany w kraju wzrost skali wyłudzeń danych (tzw. phishing) i pieniędzy przez cyberprzestępców.

Co zmieniliśmy w aplikacji SGB Mobile?

  1. Zmniejszyliśmy maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w ramach usługi BLIK, który teraz wynosi łącznie 2 000 zł dziennie. Obecnie obowiązujące limity kwotowe w ramach usługi BLIK:
  • Limit kwotowy gotówkowy (wypłata w bankomacie) –  500 zł,
  • Limit kwotowy bezgotówkowy, w tym transakcje internetowe  (w sklepie stacjonarnym i Internecie) – 500 zł.

Limity dla transakcji możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w Ustawieniach usługi BLIK max do wysokości limitu maksymalnego.

  1. Zmniejszyliśmy maksymalne limity kwotowe dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych kartami debetowymi i kredytowymi, możliwe do ustawienia w aplikacji SGB Mobile do wartości wskazanych poniżej:
  • dzienny limit wypłat gotówki z bankomatu– 15.000 zł,
  • dzienny limit transakcji bezgotówkowych (w sklepie i w Internecie)– 30.000 zł.

Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w zakładce Zarządzaj Kartami do wysokości limitów maksymalnych.

Uwaga! Jeśli chcesz zmienić limity maksymalne w aplikacji SGB Mobile na wyższe, złóż dyspozycję w Bankowości Elektronicznej  SGB24 w sekcji  Zapytania i zmiany lub przyjdź do naszej placówki https://www.pbs.poznan.pl/placowki/ .

Przeczytajcie o wszystkich ostrzeżeniach dotyczących cyberprzestępczości https://www.sgb.pl/komunikaty-o-bezpieczenstwie/