Szanowni Państwo,

od 19 lipca 2021 r. Poznański Bank Spółdzielczy zmienia:

Oto najważniejsze zmiany:

Wprowadzamy powiadomienie o opłatach za przewalutowanie w krajach EOG

Od 19 kwietnia 2021 r., po pierwszej wypłacie z bankomatu lub płatności kartą w kraju Europejskiego Obszaru Gospodarczego w walucie innej niż PLN, poinformujemy Cię o wysokości marży kursowej naliczanej przez Bank, czyli o opłatach za przewalutowanie transakcji płatniczej.

 

Zmieniamy zakres usług w Portfelu SGB -> przenosimy się do aplikacji mobilnej SGB Mobile w przypadku klientów indywidualnych (Aplikacja mobilna SGB Mobile jest aplikacją dostępną dla klientów indywidualnych.)

 

Portfel SGB będzie nadal obsługiwał karty do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialny oraz karty przedpłacone.

 

Zostały dodane zapisy o możliwościach aplikacji mobilnej SGB Mobile:

  • aktywacja karty debetowej i kredytowej,
  • nadanie PIN-u do karty debetowej i kredytowej,
  • zastrzeżenie oraz zablokowanie karty debetowej i kredytowej.

Doprecyzowano:

  • zapisy o blokowaniu i odblokowywaniu odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne w ramach 3D Secure,
  • zapisy o blokowaniu i zastrzeganiu karty debetowej, kredytowej i przedpłaconej,
  • zapisy o blokowaniu lub ograniczaniu dostępu do bankowości internetowej,
  • katalog transakcji niewymagających silnego uwierzytelnienia w zakresie kart płatniczych oraz bankowości internetowej,
  • pojęcie bankowości elektronicznej.

 

Wprowadzono do regulaminu funkcjonowania kart przedpłaconych zapis o możliwości wydawania duplikatu karty przedpłaconej.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, już dziś można zamówić duplikat karty przedpłaconej.

 

W Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków dla klientów indywidualnych  dodano zapisy informujące o:

  1. Obowiązku poinformowania Banku w przypadku otrzymywania renty lub emerytury zagranicznej na rachunek bankowy prowadzony w PBS.
  2. Minimalnej kwocie warunkującej prowadzenie rachunku oszczędnościowego w złotych wynoszącej 100,00 zł.
  3. Niezwłocznym informowaniu przez Bank o niedostępności przelewu natychmiastowego (dotyczy załącznika nr 1 do Regulaminu).
  4. Rozszerzeniu zapisów dotyczących udostępniania miesięcznej historii operacji dokonanych przy użyciu karty (dotyczy załącznika nr 2 do Regulaminu).
  5. Blokowaniu usługi 3D-Secure w przypadku trzykrotnego podania błędnej odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne lub błędnego hasła 3D-Secure (dotyczy załącznika nr 2 do Regulaminu).

Z pełną treścią nowych regulaminów mogą się Państwo zapoznać:

Zachęcamy do zapoznania się z nową treścią regulaminów i życzymy zadowolenia podczas korzystania
z usług Poznańskiego Banku Spółdzielczego

Jeśli akceptujesz zmiany:

  • nie trzeba nic robić – Regulaminy będą obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.

 Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, możesz:

  • złożyć wobec nich sprzeciw przed dniem ich wejścia w życie; jeśli zgłaszając sprzeciw nie wypowiedzą Państwo umowy, wygaśnie ona z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian,
  • wypowiedzieć umowę przed dniem ich wejścia w życie, ze skutkiem natychmiast

 

Jeśli złożą Państwo sprzeciw dotyczący umowy rachunku lokaty, do końca okresu umownego będą obwiązywać postanowienia regulaminu w brzmieniu sprzed wprowadzenia zmian.

Kontakt

Call Center- infolinia teraz dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu: pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie) i 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).

Infolinia zapewnia kompleksową obsługę klientów.

Otrzymują Państwo na infolinii pomoc i wparcie w związku z pytaniami, które pojawiają się w codziennym korzystaniu z nowoczesnej bankowości:

  • bankowość mobilna,in. aplikacja mobilna SGB Mobile, Portfel SGB, usługa BLIK, portfele cyfrowe: Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay i GarminPay,
  • karty płatnicze, m.in. płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS,
  • bankowość internetowa SGB24/SGB24 Biznes m.in. logowanie, Token SGB, autoryzacja przez SMS, blokowanie/odblokowanie dostępu, konfiguracja bankowości internetowej, wsparcie w jej obsłudze i rozwiązywanie zgłoszonych nieprawidłowości.
  • Platforma walutowa SGB i Kantor SGB,
  • trwały nośnik – Moje dokumenty SGB,
  • Tarcza Antykryzysowa,
  • informacja o lokalizacji placówek i bankomatów SGB.

Wykaz zmian – informacja, 436,5 KiB