Szanowni Państwo,
od 19 lipca 2021 r. Poznański Bank Spółdzielczy zmienia:
- Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych
- Regulamin funkcjonowania kart przedpłaconych
- Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych
- Regulamin funkcjonowania kart kredytowych i chargé dla klientów instytucjonalnych
Oto najważniejsze zmiany:
Wprowadzamy powiadomienie o opłatach za przewalutowanie w krajach EOG
Od 19 kwietnia 2021 r., po pierwszej wypłacie z bankomatu lub płatności kartą w kraju Europejskiego Obszaru Gospodarczego w walucie innej niż PLN, poinformujemy Cię o wysokości marży kursowej naliczanej przez Bank, czyli o opłatach za przewalutowanie transakcji płatniczej.
Zmieniamy zakres usług w Portfelu SGB -> przenosimy się do aplikacji mobilnej SGB Mobile w przypadku klientów indywidualnych (Aplikacja mobilna SGB Mobile jest aplikacją dostępną dla klientów indywidualnych.)
Portfel SGB będzie nadal obsługiwał karty do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialny oraz karty przedpłacone.
Zostały dodane zapisy o możliwościach aplikacji mobilnej SGB Mobile:
- aktywacja karty debetowej i kredytowej,
- nadanie PIN-u do karty debetowej i kredytowej,
- zastrzeżenie oraz zablokowanie karty debetowej i kredytowej.
Doprecyzowano:
- zapisy o blokowaniu i odblokowywaniu odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne w ramach 3D Secure,
- zapisy o blokowaniu i zastrzeganiu karty debetowej, kredytowej i przedpłaconej,
- zapisy o blokowaniu lub ograniczaniu dostępu do bankowości internetowej,
- katalog transakcji niewymagających silnego uwierzytelnienia w zakresie kart płatniczych oraz bankowości internetowej,
- pojęcie bankowości elektronicznej.
Wprowadzono do regulaminu funkcjonowania kart przedpłaconych zapis o możliwości wydawania duplikatu karty przedpłaconej.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, już dziś można zamówić duplikat karty przedpłaconej.
W Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków dla klientów indywidualnych dodano zapisy informujące o:
- Obowiązku poinformowania Banku w przypadku otrzymywania renty lub emerytury zagranicznej na rachunek bankowy prowadzony w PBS.
- Minimalnej kwocie warunkującej prowadzenie rachunku oszczędnościowego w złotych wynoszącej 100,00 zł.
- Niezwłocznym informowaniu przez Bank o niedostępności przelewu natychmiastowego (dotyczy załącznika nr 1 do Regulaminu).
- Rozszerzeniu zapisów dotyczących udostępniania miesięcznej historii operacji dokonanych przy użyciu karty (dotyczy załącznika nr 2 do Regulaminu).
- Blokowaniu usługi 3D-Secure w przypadku trzykrotnego podania błędnej odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne lub błędnego hasła 3D-Secure (dotyczy załącznika nr 2 do Regulaminu).
Z pełną treścią nowych regulaminów mogą się Państwo zapoznać:
- na stronie internetowej Banku https://www.pbs.poznan.pl/pliki-do-pobrania/
- w naszych placówkach.
Zachęcamy do zapoznania się z nową treścią regulaminów i życzymy zadowolenia podczas korzystania
z usług Poznańskiego Banku Spółdzielczego
Jeśli akceptujesz zmiany:
- nie trzeba nic robić – Regulaminy będą obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.
Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, możesz:
- złożyć wobec nich sprzeciw przed dniem ich wejścia w życie; jeśli zgłaszając sprzeciw nie wypowiedzą Państwo umowy, wygaśnie ona z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian,
- wypowiedzieć umowę przed dniem ich wejścia w życie, ze skutkiem natychmiast
Jeśli złożą Państwo sprzeciw dotyczący umowy rachunku lokaty, do końca okresu umownego będą obwiązywać postanowienia regulaminu w brzmieniu sprzed wprowadzenia zmian.
Kontakt
Call Center- infolinia teraz dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu: pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie) i 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).
Infolinia zapewnia kompleksową obsługę klientów.
Otrzymują Państwo na infolinii pomoc i wparcie w związku z pytaniami, które pojawiają się w codziennym korzystaniu z nowoczesnej bankowości:
- bankowość mobilna,in. aplikacja mobilna SGB Mobile, Portfel SGB, usługa BLIK, portfele cyfrowe: Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay i GarminPay,
- karty płatnicze, m.in. płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS,
- bankowość internetowa SGB24/SGB24 Biznes m.in. logowanie, Token SGB, autoryzacja przez SMS, blokowanie/odblokowanie dostępu, konfiguracja bankowości internetowej, wsparcie w jej obsłudze i rozwiązywanie zgłoszonych nieprawidłowości.
- Platforma walutowa SGB i Kantor SGB,
- trwały nośnik – Moje dokumenty SGB,
- Tarcza Antykryzysowa,
- informacja o lokalizacji placówek i bankomatów SGB.
Wykaz zmian – informacja, 436,5 KiB