Bank zapewnia konsumentowi możliwość złożenia skargi:
- w dowolnej placówce( pisemnie lub ustnie do protokołu);
- telefonicznie przez Call Center, (numery na stronie internetowej);
- listownie na adres dowolnej placówki banku;
- przez skrzynkę elektroniczną;
- e-mailowo na adres: reklamacje@pbs.poznan.pl
Treść skargi powinna zawierać:
- imię i nazwisko konsumenta;
- adres do korespondencji, adres e- mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu z konsumentem;
- wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy skarga;
- wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełnienia przez Bank.
- Skarga winna zawierać wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełnienia wymagania dostępności przez produkt lub usługę.
- Skargę, która nie zawiera informacji, o której mowa w punkcie 3. pozostawia się bez rozpatrzenia.
Informacja dla Klienta ws. składania skarg na dostępność, 112,0 KiB
Formularz Skargi, 116,9 KiB