Bank zapewnia konsumentowi możliwość złożenia skargi:

  1. w dowolnej placówce( pisemnie lub ustnie do protokołu);
  2. telefonicznie przez Call Center, (numery na stronie internetowej);
  3. listownie na adres dowolnej placówki banku;
  4. przez skrzynkę elektroniczną;
  5. e-mailowo na adres: reklamacje@pbs.poznan.pl

Treść skargi powinna zawierać:

  1. imię i nazwisko konsumenta;
  2. adres do korespondencji, adres e- mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu z konsumentem;
  3. wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy skarga;
  4. wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełnienia przez Bank.
  5. Skarga winna zawierać wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełnienia wymagania dostępności przez produkt lub usługę.
  6. Skargę, która nie zawiera informacji, o której mowa w punkcie 3. pozostawia się bez rozpatrzenia.

Informacja dla Klienta ws. składania skarg na dostępność, 112,0 KiB

Formularz Skargi, 116,9 KiB