Przejdź do zawartości
  • Aktualności
  • O banku
  • Placówki
  • Bankomaty
  • Blog
  • Kontakt
  • Moje dokumenty SGB
   BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA
Poznański Bank Spółdzielczy Logo Poznański Bank Spółdzielczy Logo
  • Klienci indywidualni
    • Konta i Lokaty
      • Indywidualne Konto Emerytalne
      • Konto osobiste
      • Konto dla Młodych
      • Konto na Selfie
      • Konto oszczędnościowe na klik
      • Konto walutowe na klik
      • Lokata dla Aktywnych
      • Lokata terminowa
      • Lokata walutowa
    • Kredyty
      • Karty kredytowe
      • Kredyt EKO!
      • Kredyt gotówkowy
      • Kredyt Mieszkaniowy
      • Limit kredytowy w rachunku
      • Pożyczka hipoteczna
    • Karty
      • Karta debetowa
      • Karty kredytowe
      • Karta mobilna
      • Karta przedpłacona
      • Karta płatnicza dla najmłodszych
      • Karta walutowa
      • Visa Mobile
      • 3D – Secure
      • Usługa Charge back
      • Usługa cash back
      • Zastrzeżenie karty płatniczej
    • Inne usługi
      • Aplikacja SGB Junior
      • Aplikacja SGB Mobile
      • Bankowość Internetowa SGB24
      • Kantor walutowy SGB
      • Mobilny Token SGB
      • Moje dokumenty SGB
      • Moje ID (SGB ID)
      • Płatności mobilne
      • Ubezpieczenia
      • Przeniesienie rachunku płatniczego
      • Tajemnica Miasteczka- gra dla młodych
  • Firmy
    • Konta
      • Konto firmowe
      • Lokata dla Aktywnych
      • Lokata terminowa
      • Lokata walutowa
      • Mieszkaniowy Rachunek Powierniczy
      • Płatności masowe
    • Kredyty
      • Kredyt dla Firm
      • Kredyt inwestycyjny
      • Kredyt obrotowy
      • Kredyt płatniczy
      • Kredyt w rachunku bieżącym
      • Gwarancje bankowe
    • Karty
      • Karta debetowa Business
      • Karta walutowa
      • 3D – Secure
      • Usługa cash back
      • Zastrzeżenie karty płatniczej
    • Inne usługi
      • Aplikacja SGB Mobile
      • Bankowość Elektroniczna
      • Kantor walutowy SGB
      • Leasing
      • Moje ID (SGB ID)
      • Płatności mobilne
      • Terminal płatniczy
      • Token SGB
      • Ubezpieczenia
        • NNW Grupowe
        • Ubezpieczenie instalacji OZE
  • Rolnicy
    • Rachunki i Lokaty
      • Lokata dla Aktywnych
      • Lokaty terminowe
      • Lokata walutowa
      • Rachunek bieżący
    • Kredyty
      • Kredyty inwestycyjne
      • Kredyty obrotowe
      • Kredyt płynnościowy 2%
      • Kredyty preferencyjne
      • Kredyt płatniczy
      • Kredyt unijny
      • Kredyt w rachunku bieżącym
      • Kredyt na zakup środków do produkcji rolniczej
    • Karty
      • Karty płatnicze – debetowe
      • 3D – Secure
      • Usługa cash back
      • Zastrzeżenie karty płatniczej
    • Inne usługi
      • Bankowość Elektroniczna
      • Kantor walutowy SGB
      • Leasing
      • Moje ID (SGB ID)
      • Mobilny Token SGB
      • Płatności mobilne
      • Ubezpieczenia
  • ESG
    • ESG – Kompendium wiedzy dla klienta Banku
    • Strategia ESG
    • CSR
    • Zielona Transformacja
      • Kredyt technologiczny z BGK
      • Kredyt ekologiczny z BGK
      • Kredyt termodernizacyjny z BGK
    • Kredyt Mieszkaniowy
    • Wydarzenia ESG
      • Czas na ESG
      • ESG – drogowskaz zrównoważonego biznesu przyszłości
      • Festyn ESG
  • Klienci indywidualni
    • Konta i Lokaty
      • Indywidualne Konto Emerytalne
      • Konto osobiste
      • Konto dla Młodych
      • Konto na Selfie
      • Konto oszczędnościowe na klik
      • Konto walutowe na klik
      • Lokata dla Aktywnych
      • Lokata terminowa
      • Lokata walutowa
    • Kredyty
      • Karty kredytowe
      • Kredyt EKO!
      • Kredyt gotówkowy
      • Kredyt Mieszkaniowy
      • Limit kredytowy w rachunku
      • Pożyczka hipoteczna
    • Karty
      • Karta debetowa
      • Karty kredytowe
      • Karta mobilna
      • Karta przedpłacona
      • Karta płatnicza dla najmłodszych
      • Karta walutowa
      • Visa Mobile
      • 3D – Secure
      • Usługa Charge back
      • Usługa cash back
      • Zastrzeżenie karty płatniczej
    • Inne usługi
      • Aplikacja SGB Junior
      • Aplikacja SGB Mobile
      • Bankowość Internetowa SGB24
      • Kantor walutowy SGB
      • Mobilny Token SGB
      • Moje dokumenty SGB
      • Moje ID (SGB ID)
      • Płatności mobilne
      • Ubezpieczenia
      • Przeniesienie rachunku płatniczego
      • Tajemnica Miasteczka- gra dla młodych
  • Firmy
    • Konta
      • Konto firmowe
      • Lokata dla Aktywnych
      • Lokata terminowa
      • Lokata walutowa
      • Mieszkaniowy Rachunek Powierniczy
      • Płatności masowe
    • Kredyty
      • Kredyt dla Firm
      • Kredyt inwestycyjny
      • Kredyt obrotowy
      • Kredyt płatniczy
      • Kredyt w rachunku bieżącym
      • Gwarancje bankowe
    • Karty
      • Karta debetowa Business
      • Karta walutowa
      • 3D – Secure
      • Usługa cash back
      • Zastrzeżenie karty płatniczej
    • Inne usługi
      • Aplikacja SGB Mobile
      • Bankowość Elektroniczna
      • Kantor walutowy SGB
      • Leasing
      • Moje ID (SGB ID)
      • Płatności mobilne
      • Terminal płatniczy
      • Token SGB
      • Ubezpieczenia
        • NNW Grupowe
        • Ubezpieczenie instalacji OZE
  • Rolnicy
    • Rachunki i Lokaty
      • Lokata dla Aktywnych
      • Lokaty terminowe
      • Lokata walutowa
      • Rachunek bieżący
    • Kredyty
      • Kredyty inwestycyjne
      • Kredyty obrotowe
      • Kredyt płynnościowy 2%
      • Kredyty preferencyjne
      • Kredyt płatniczy
      • Kredyt unijny
      • Kredyt w rachunku bieżącym
      • Kredyt na zakup środków do produkcji rolniczej
    • Karty
      • Karty płatnicze – debetowe
      • 3D – Secure
      • Usługa cash back
      • Zastrzeżenie karty płatniczej
    • Inne usługi
      • Bankowość Elektroniczna
      • Kantor walutowy SGB
      • Leasing
      • Moje ID (SGB ID)
      • Mobilny Token SGB
      • Płatności mobilne
      • Ubezpieczenia
  • ESG
    • ESG – Kompendium wiedzy dla klienta Banku
    • Strategia ESG
    • CSR
    • Zielona Transformacja
      • Kredyt technologiczny z BGK
      • Kredyt ekologiczny z BGK
      • Kredyt termodernizacyjny z BGK
    • Kredyt Mieszkaniowy
    • Wydarzenia ESG
      • Czas na ESG
      • ESG – drogowskaz zrównoważonego biznesu przyszłości
      • Festyn ESG

Tarcza antykryzysowa

    • Informacje ogólne

    • Ważne informacje

    • Informacje ogólne

    Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

    Możesz wystąpić o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR, obsługiwanego przez nasz Bank.

    UWAGA! Kwalifikacje wniosków i wypłaty dotacji obsługiwane będą wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

    Klienci naszego Banku Spółdzielczego będą składać wnioski w wersji online TUTAJ

    Przyjmowanie wniosków rozpocznie się w dniu 29.04.2020 r o godz 18:00

    Z rządowego wsparcia mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy:

    1. na dzień 31 grudnia 2019 r. lub na dzień udzielenia finansowania nie zalegają z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenia społeczne,
    2. odnotowały spadek przychodów o co najmniej 25% w dowolnym miesiącu po 1 lutego 2020 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego miesiąca ubiegłego roku w związku zakłóceniami w funkcjonowaniu gospodarki na skutek COVID-19.

    Finansowaniu w ramach Programu Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju podlega bieżąca działalność, w tym bieżące koszty obsługi finansowania zewnętrznego, zakup urządzeń i innych środków trwałych niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej.

    Środki finansowe w ramach Programu podzielone zostały następująco:

    • 25 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Mikrofirm zatrudniających do 9 osób, których roczny obrót lub suma bilansowa nie przekracza 2 mln EUR. Wysokość subwencji uzależniona jest od liczby zatrudnionych i skali spadku przychodów.
    • 50 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, w których zatrudnienie wynosi od 10 do 250 pracowników, a roczny obrót nie przekracza 50 mln EUR lub suma bilansowa nie przekracza 43 mln EUR. Wysokość subwencji (max 3,5 mln zł) uzależniona od wielkości przychodów w 2019 roku oraz skali spadków przychodów.

    Jak się przygotować do złożenia wniosku? Czytaj tutaj: https://www.sgb.pl/tarcza-finansowa-pfr-jak-sie-przygotowac/

    Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.sgb.pl/pomoc-dla-firm-tarcza-antykryzysowa/

    Zapoznaj się  również z:

    Szczególnymi rozwiązaniami pomocowymi oferowanymi przez Polski Fundusz Rozwoju.


    WAŻNA INFORMACJA:  Bank jest jedynie pośrednikiem, który umożliwia Klientowi złożenie wniosku. Bank nie ma wiedzy o powodach odrzucenia wniosku. Wnioski analizuje bezpośrednio PFR.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji np. o powodzie odrzucenia wniosku Klient musi kontaktować się bezpośrednio z PFR.

    INFOLINIA : 800 800 120

    Możesz też skorzystać z: +48 22 703 43 00

    konsultanci są dostępni od pn-pt. w godz. 8 – 17

    Harmonogram wnioskowania, reklamacji i odwołań

    • Banki ściągają z serwisów transakcyjnych formularze o godz. 24 w dniu 31 lipca 2020 r.
    • Banki umożliwiają złożenie standardowego wniosku po tej dacie (do końca 2020 r.) indywidualnym firmom wskazanym przez PFR (lista NIP), pod warunkiem, że te firmy złożyły wcześniej wnioski w postępowaniu wyjaśniającym (tryb indywidualny).
    • Banki umożliwiają złożenie odwołania (do końca 2020 r.) więcej niż 2 razy i po przekroczeniu terminu 2 miesięcy firmom wskazanym przez PFR (lista NIP), pod warunkiem, że te firmy złożyły wnioski w postępowaniu wyjaśniającym i jest to uzasadnione (tryb indywidualny).
    • Proces składania standardowych odwołań kończy się 30 września 2020 r. Banki ściągają formularze odwołań o godz. 24 w tej dacie.
    • Reklamacje dla wniosków złożonych do 31 lipca Klienci mogą składać w banku jedynie do 14 sierpnia 2020 r.
    • Reklamacje do odwołań składanych do 30 września Klienci mogą składać w banku jedynie do 16 października 2020. Cały proces składania reklamacji do banków kończy się zatem w tej dacie.
    • Ważne informacje

    Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,

    zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
    W zależności od sytuacji są to:

      • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego
        lub
      • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
        lub
      • Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub Pełnomocnictwo i wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

    lub

      • Oświadczenie.

    Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do Regulaminu i są dostępne do pobrania ze strony Funduszu:

    https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf

    (wzór pełnomocnictwa – str. 62, wzór oświadczenia – str. 64).

    Dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

    W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie przez Fundusz Umowy.

    W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.

    Z poważaniem

    Poznański Bank Spółdzielczy

    bar.pro2020-09-09T12:42:58+02:00

    INFORMACJE DODATKOWE

    • Kariera
    • Wskaźniki referencyjne
    • Gwarancje bezpieczeństwa
    • Reklamacje
    • Polityka plików cookies
    • RODO – dane osobowe
    • Split payment (podzielona płatność)
    • Informacje dotyczące brexitu
    • Uwaga na oszustów!
    • Płatności w Europie
    • Bankuj bezpiecznie i #ZostańwDomu

    OPŁATY I PROWIZJE

    • Tabela opłat i prowizji
    • Oprocentowanie
    • Pliki do pobrania
    • Kursy walut
    • Godziny graniczne

    PSD2

    • PSD2 – Informacje dla TPP
    • PSD2 – informacje dla klientów

    O BANKU

    • Informacje o banku
    • Sieć bankomatów i wpłatomatów
    • Placówki
    • Kontakt

    INFOLINIA

    Centrala

    +48 618 598 800

    Infolinia SGB 24h/7

    800 88 88 88
    61 647 28 46 (z zagranicy)

    Zastrzeganie kart SGB 24h/7

    800 88 88 88
    61 647 28 46 (z zagranicy)

    SOCIAL MEDIA

    POZNAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań , SPÓŁDZIELCZA GRUPA BANKOWA , zarejestrowany pod nr KRS 0000042300 w Sądzie Rejonowym Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego , NIP 777-000-14-53 REGON 000504887 tel. +48 618598800 fax: +48 618659802 e-mail: pbs@pbs.poznan.pl SWIFT CODE GBWCPLPP
    Page load link
    • Jesteśmy na FacebookFacebook
    • Jesteśmy na YouTubeYouTube
    • Jesteśmy na GMBGMB
    Przejdź do góry