wu-button-small
   BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA
PSD2 – informacje dla klientów korzystających z tokena mobilnego2019-09-26T13:12:09+00:00

Dyrektywa PSD2 – informacje dla klientów korzystających z tokena mobilnego

Szanowni Państwo

od 14 września 2019 zmieni się sposób logowania do Bankowości Elektronicznej.

Wprowadzimy tzw. silne uwierzytelnianie klienta (SCA ang. Strong Customer Authentication). Zmiany mają na celu podniesienie Państwa bezpieczeństwa w korzystaniu m.in. z kanałów zdalnych i związane są z wdrożeniem dyrektywy PSD2.

Co się zmieni?

I. Logowanie do Bankowości Elektronicznej

Każde Logowanie do bankowości Elektronicznej będzie wymagało od Państwa, poza wpisaniem identyfikatora (Loginu) i hasła, dodatkowej autoryzacji tokenem mobilnym.

Logowanie dla klientów korzystających z tokena mobilnego (Logowanie dla klientów korzystających z kodów SMS – przejdź tu)

  1. Wpisanie identyfikatora (Loginu)01token - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z tokena mobilnego
  2. Wpisanie hasła maskowanego02token - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z tokena mobilnego
  1. Po zatwierdzeniu hasła pojawi się okno uwierzytelniające. W tym momencie należy zaakceptować wejście do Bankowości Elektronicznej tokenem mobilnym (tokenem Asseco MAA)03token - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z tokena mobilnego
  1. Akceptacja Logowania do Bankowości Elektronicznej tokenem mobilnym (tokenem Asseco MAA)04token - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z tokena mobilnego

II. Autoryzacja transakcji w Bankowości Elektronicznej (autoryzacja transakcji dla klientów korzystających z kodów SMS – przejdź tu) 

  1. Aby transakcja doszła do skutku należy zaakceptować ją w aplikacji mobilnej (tokenem Asseco MAA)05token - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z tokena mobilnego
  1. Akceptacja Logowania do Bankowości Elektronicznej tokenem mobilnym (tokenem Asseco MAA)06token - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z tokena mobilnego

Ważne: Nie należy zamykać aplikacji mobilnej dopóki komunikat na stronie internetowej nie potwierdzi transakcji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.Więcej szczegółów w naszej Polityce Plików Cookies. Akceptuję