Dyrektywa PSD2 – informacje dla klientów korzystających z kodów SMS

Szanowni Państwo

od 14 września 2019 zmieni się sposób logowania do Bankowości Elektronicznej.

Wprowadzimy tzw. silne uwierzytelnianie klienta (SCA ang. Strong Customer Authentication). Zmiany mają na celu podniesienie Państwa bezpieczeństwa w korzystaniu m.in. z kanałów zdalnych i związane są z wdrożeniem dyrektywy PSD2.

Co się zmieni?

I. Logowanie do Bankowości Elektronicznej

Każde Logowanie do bankowości Elektronicznej będzie wymagało od Państwa, poza wpisaniem identyfikatora (Loginu) i hasła, dodatkowej autoryzacji kodem SMS.

II. Logowanie dla klientów korzystających z Kodów SMS (Logowanie dla klientów korzystających z tokena mobilnego – przejdź tu)

  1. Wpisanie identyfikatora (Loginu)01sms - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z kodów SMS
  2. Wpisanie hasła maskowanego02sms - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z kodów SMS
  1. Wpisanie kodu SMS03sms - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z kodów SMS

III. Autoryzacja transakcji w Bankowości Elektronicznej (autoryzacja transakcji dla klientów korzystających z tokena mobilnego – przejdź tu)

  1. Od 14 września przy pierwszej autoryzacji transakcji otrzymają Państwo SMS-a z jednorazowym numerem PIN. Konieczna jest jego zmiana na nowy, będzie to Państwa PIN autoryzacyjny do transakcji.04sms - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z kodów SMS
  2. Kolejne transakcje będą wymagały podania ustalonego przez Państwo kodu PIN oraz kodu SMS05sms - PSD2 - informacje dla klientów korzystających z kodów SMS