wu-button-small
   BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA
Zastrzeżenie karty płatniczej2016-11-27T08:23:48+00:00

W przypadku utraty karty jej Posiadacz/Użytkownik powinien niezwłocznie telefonicznie zastrzec kartę płatniczą, podając swoje dane personalne. Zastrzeżenie karty można dokonać przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu:

  1. w kraju – tel. 22 515-31-50
  2. z zagranicy – tel. (+48) 22 515-31-50

Zastrzeżenie (zgłoszenie utraty karty), złożone telefonicznie w First Data Polska S.A. (dawniej PolCard) należy w ciągu 7 dni roboczych potwierdzić na piśmie w placówce prowadzącej rachunek.

  • karta może być zastrzeżona przez:
    • Bank,
    • Posiadacza rachunku lub Użytkownika karty.

Uwaga: Na wniosek Posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku.

  • zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty,
  • zastrzeżenie karty nie może być odwołane.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.Więcej szczegółów w naszej Polityce Plików Cookies. Akceptuję